Close this search box.

درمان جوش صورت با لیزر فوتونا سریع و بدون درد

آنچه در این پست می‌خوانید

درمان جوش صورت با لیزر فوتونا سریع و بدون درد

جوش صورت یکی از معظلات و مشکلات اصلی مربوط به زیبایی پوست صورت بانوان و دختران جوان است و مهمترین مشکل بر طرف کردن جوش صورت بصورت ریشه ای ودرمان اساسی است.

مهمترین علت ایجاد جوش صورت وجود چربی زیاد پوست صورت و کن آب بودن پوست صورت است که باعث می شود منافذ پوستی به علت وجود التهاب ناشی از عملکرد باکتری های سطح پوست بصورت جوش‌های التهابی نمایان بشود .

اگر منافذ پوست بسته باشد جوش ها بصورت چرکی و سر بسته ظاهر می شود و اگر منافذ پوست باز باشد بصورت جوش‌های سر سیاه ظاهر میشود.

نکته مهم فعالیت زیاد غدد سباسه در لایه های زیرین پوست است که در ایام دوران بلوغ فعالیت این غدد تشدید می شود و باعث افزایش تولید سباسه یا همان جذبی پوست می شود .

لیزر فوتونا برای درمان جوش صورت بصورت معجزه آسایی عمل میکند.اگرجوش های صورت فعال باشد با تابیدن نور لیزر باعث ازبین رفتن باکتری های مولد التهاب میشود و به این صورت باعث از بین رفتن مرحله التهابی جوش صورت میشود.

اما در مرحله اصلی با تنظیم عملکرد سلولهای غدد سباسه باعث کنترل ترشح ماده چربی پوست میشود، در واقع عملکرد لیزر فوتونا با کنترل و مهار ترشح چربی زیاد پوست بصورت عمقی و ماندگار تر باعث درمان جوش صورت و یا پیشگیری از ایجاد مجدد جوش صورت میشود .

نکته مهم اینست که آبرسانی سطحی و عمقی پوست به این روال درمانی کمک بسیارزیادی میکند زیرا هر چه پوست آبدار تر باشد باعث میشود سبوم ترشح شده رقیق تر باشد و بعد از منافذ پوست خارج بشود، لذا استفاده از کرم های آبرسان و کاهش دهنده چربی پوست بسیار کمک کننده است.

برای دوستان خود بفرستین!

به این مطلب امتیاز دهید