قطعات حیاتی بوتاکس

در نتیجه ، BoNT-A که به تازگی ساخته شده است ، Neuronox ، در مقایسه با BOTOX در درمان اسپاسم اندام فوقانی پس از سکته مغزی ، کارآیی و ایمنی معادل را نشان داد. الکترود EMG 3 سانتیمتر بالاتر از ابرو داخلی داخلی قرار داده شد و ولتاژ پایه عضله پیشانی اندازه گیری شد. اکثر این بیماران کودکان مبتلا به فلج مغزی هستند که چندین برابر دوز زیبایی برای درمان اسپاسم عضلانی خود دریافت می کنند. با گذشت زمان ، حرکت ماهیچه ها باز می گردد ، که منجر به بازگشت چین و چروک ، پای کلاغ و خطوط ریز می شود. بیشتر جراحان زیبایی در مورد استفاده از بوتاکس قبل از ایجاد چین و چروک های عمیق س askedال کردند که استفاده از آن روی خطوط ظریف مانع از پیشرفت بیشتر این علائم قابل مشاهده پیری می شود. لیفت پیشانی همچنین باعث صاف شدن شیارهای عمیق در پیشانی و خطوط پیچیده ای که می تواند بین چشم ها ایجاد شود ، می شود. به عبارت ساده تر ، موقت ماهیچه های زیرین پوست را فلج کرده و در نتیجه چین و چروک ها و دیگر خطوط صورت کاهش و از بین می رود. OnabotulinumtoxinA (بوتاکس آرایشی ؛ Allergan plc ، دوبلین ، ایرلند) برای درمان خطوط glabellar (GL) در بیش از 70 کشور جهان از جمله ژاپن و برای درمان خطوط پای کلاغ (CFL) در بیش از 50 کشور جهان ، از جمله ایالات متحده و کشورهای اتحادیه اروپا

به چند واحد Xeomin برای پای کلاغ نیاز دارم؟ تشنگی نشانه این است که بدن شما به مایعات بیشتری نیاز دارد. در حقیقت ، تنها کاری که باید هر روز صبح انجام دهید ، هنگامی که از خواب بیدار می شوید و دوش می گیرید و صورت خود را می شویید این است که فقط کرم را به طور مساوی بمالید و قبل از تصمیم گیری برای بازنشستگی عصرانه در رختخواب ، یک کار مشابه انجام دهید. به عنوان مثال ، همسایه شما ممکن است هزینه درمان بوتاکس خود را حدود 200 دلار پرداخت کند در حالی که قبض شما بیش از 1000 دلار است. 1 درمان بوتاکس فاصله زمانی بین تزریق ها از 1 تا 12 ماه متغیر است. اما استفاده مناسب و تزریق مناسب جراحی باید به گونه ای انجام شود که از هر نوع تحریک جلوگیری شود. علاوه بر این ، در طول مطالعه استفاده از داروهای حاد کاهش یافت. اثر خالص داروی مورد مطالعه را نمی توان تنها با این مطالعه تعیین کرد. مدت زمان تأثیر BoNT-A در این مطالعه نیز با دانش ما در مورد سم مطابقت داشت. محدودیت این مطالعه این است که BoNT-A با دارونما مقایسه نشده است.

بنابراین ، تزریق دارونما در این بیماران از نظر اخلاقی نامناسب تلقی شد و اثربخشی و ایمنی داروی مورد مطالعه باید با مقایسه با یک BoNT-A معتبر مانند BOTOX تعیین شود. سایر عوارض جانبی مرتبط با درمان که منجر به قطع مطالعه شد ، درد شانه ، سفتی گردن ، سردرد و درد و خونریزی در محل تزریق بود. اگرچه مقایسه بین مطالعات با تفاوت در طراحی مطالعه ، حجم نمونه ، جمعیت بیماران (به عنوان مثال ، شدت اختلال که در فراوانی اولیه سردرد و/یا روزهای سردرد منعکس شده است) و انتخاب معیارهای اثربخشی و زمان های ارزیابی ، پیچیده است. نتایج این مطالعه ، هنگامی که در زمینه مطالعات منتشر شده در مورد سایر داروهای پیشگیری از سردرد ارزیابی می شود ، معتقد است که BoNT-A ممکن است به طور مشابه در درمان سردرد شدید م.ثر باشد. 11-19 تعداد سردردها در بیش از 50٪ بیماران حداقل نصف شده و تقریباً میانگین تعداد روزهای بدون سردرد در ماه (از 6 تا 16 روز) سه برابر شده است. باز هم بستگی به بیمار دارد.

اهداف برای ارزیابی تاثیر درمان با BTX-A بر کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به هایپر هیدروز اولیه زیر بغل دو طرفه. نتایج در ابتدا ، شرکت کنندگان تأثیر منفی هایپرهیدروز را بر اقدامات مختلف ، از جمله وضعیت عاطفی ، توانایی مشارکت در فعالیتهای روزانه و اجتماعی ، بهره وری در محل کار و تعداد تغییر لباس در روز گزارش کردند. روشها: یک کارآزمایی چندمرکز ، تصادفی ، دوسوکور ، کنترل شده با دارونما ، 320 بیمار را که هیپرهیدروز زیر بغل مداوم ، دوطرفه اولیه برای مداخله در فعالیتهای روزانه نشان داده بودند ، شرکت داد. استفاده روزانه از آنها خوب است. بنابراین ، اثربخشی و مشخصات ایمنی BoNT-A نشان داده شده در این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که BoNT-A یک درمان پیشگیرانه م ،ثر و قابل تحمل در بیماران مبتلا به CDH است که از سایر درمانهای پیشگیرانه سردرد استفاده نمی کنند. داده های اثربخشی و ایمنی برای 228 بیمار که همزمان داروهای پیشگیری کننده از سردرد را در ابتدا یا در طول مطالعه دریافت نمی کردند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. MIDAS و SF-36 تنها اقدامات پيامد سلامت بودند كه در تحليل اين مطالعه گنجانده شده بودند. این گزارش نتایج یک تجزیه و تحلیل زیر گروهی از یک مطالعه بزرگ و کنترل شده با دارونما را نشان می دهد که شامل 355 بیمار مبتلا به CDH و سابقه میگرن یا میگرن احتمالی است که تا 9 ماه تحت درمان با BoNT-A یا دارونما قرار گرفته اند.