شما معمولاً در حال باز شدن هستید و جای زخم را پشت سر می گذارید. 5. اصلاح – اصلاح برای هر دو جنس در واقع یک روش عالی برای لایه برداری یا از بین بردن پوست مرده است تا به جای جلوگیری از باقی ماندن منافذ ، به پیشگیری و گسترش آکنه کمک کند. و در صورت امکان از محصولات الکلی صرف نظر کنید. این می تواند لایه فوقانی پوست شما را از بین ببرد و باعث شود غدد شما روغن بیشتری تولید کنند و منافذ را در این روند مسدود کنند. این هورمون ها باعث بزرگ شدن غدد چربی زیر سطح پوست می شوند. پوست مرده واقعاً باید لایه برداری شود و برداشته شود. جوش سر سیاه فقط یک منفذ است که تا حدی توسط روغن یا پوست مرده بسته شده است اما هنوز باز است و عفونت ندارد. متخصصان مراقبت های بهداشتی به دلیل خواص ضد باکتریایی ، ضد ویروسی ، ضد میکروبی ، ضد قارچی و ضد عفونی کننده از مزایای آن حمایت می کنند. تفکر شما را از خوردن و انجام کارهایی که برای داشتن سلامتی خوب یا شفافیت پوست جلوگیری می کنید ، باز می دارد.

بسیار دشوار است که آکنه خود را انتخاب نکنید ، اما آنچه که در هنگام انجام جوش ایجاد می کنید این است که عفونت را به سایر منافذ پوست خود منتقل می کنید. آنها برای انجام درمان آکنه و درمان اسکار همراه با سایر صورتها و ماساژها آموزش دیده اند. نکات مراقبت از پوست بیش از هر زمان دیگری وجود دارد و صدها محصول در بازار وجود دارد ، یا درمان های موضعی بدون نسخه آکنه یا داروهای تجویز شده برای آکنه. با وجود داروهای تجاری متعدد ضد آکنه که می توانید انتخاب کنید ، چگونه می دانید که بهترین داروها برای درمان آکنه کدامند. مانند سایر بیماریهای پزشکی ، همیشه ایده خوبی است که ابتدا داروهای موجود در بازار را آزمایش کنید. بلوبری یک پاک کننده خوب خون است. اما فرد مبتلا به آکنه نیازی به ناامیدی ندارد زیرا گزینه های درمانی زیادی در حال حاضر برای التهاب و زخم های ناخوشایند موجود است. علاوه بر این ، ممکن است لازم باشد سابقه سوابق آکنه قبلی خود را بیاورید تا پزشک یا متخصص پوست بتواند درمانهای بدون حساسیت و سایر محصولات ضد آکنه را آماده کند. یکی از صدها روش درمانی که تصمیم می گیرید انتخاب کنید ، یا اگر از متخصص پوست کمک می خواهید ، به یاد داشته باشید که آکنه زمان می برد تا ناپدید شود.

شش تا هشت هفته طول می کشد تا نتایج درمان را ببینید. همانطور که مشاهده می کنید ، حتی با نسخه ، زمان لازم است تا درمان آکنه موثر واقع شود. بنزوئیل پراکسید را می توان در پاک کننده ها و درمان های موضعی یافت. سیر هرگونه سموم موجود در بدن را تصفیه می کند. این امر در مورد آرایش صورت و بدن صدق می کند. آکنه روی صورت خود را نشان می دهد زیرا در آنجا غدد چربی بیشتری دارید ، غده هایی که برای محافظت و آزار پستانداران روغن تولید می کنند. واقعیت این است که آکنه در نوجوانان ناشی از اثر هورمون ها بر غدد چربی پوست است. آکنه یک بیماری پوستی است که توسط هورمون های بدن باعث تحریک غدد چربی و تولید چربی اضافی می شود. همچنین توصیه می شود از درمان های طبیعی آکنه استفاده کنید ، که واقعاً بر بدن شما مثر هستند و عوارض جانبی ندارند. به طور مشابه ، تصورات غلط خاصی در مورد تشدید آکنه و آنچه می تواند باعث یک حمله شود وجود دارد. ارتباط با متخصص پوست بسیار مهم است تا فرد تحت درمان بتواند به طور کامل در مورد ماهیت مشکل و راههای ادامه درمان در خانه صحبت کند. این مشکل آنهاست نه شما

برش بینی یکی از قوی ترین داروهای معمولی آکنه است که تا به حال توسعه یافته است و تقریبا مشکل شما را برطرف می کند. و هوای خشک تنها مشکل نیست. آنها بیشتر آلودگی ها و چربی را از صورت شما پاک می کنند و آن را خشک و سفت می کنند. بنابراین تمیز نگه داشتن موها برای کاهش میزان چربی دور صورت و شانه ها بسیار مهم است. سعی نکنید جوش های سر سیاه را “پاک کنید” یا لکه ها را فشار دهید. برای این منظور لازم است پوست اولیه را بخار کنید. تمریناتی را انجام دهید که خلق و خوی شما را متعادل کند مانند یوگا یا چند تمرین آرامش بخش. بنابراین ، سعی کنید از محصولات آرام بخش برای پوست های چرب و تمرینات تنفسی برای به حداقل رساندن استرس استفاده کنید. 2. لوازم آرایشی-برای جلوگیری از انسداد منافذ و تحریکات پوستی که شبیه آکنه هستند و می توانند در ایجاد آکنه نقش داشته باشند ، از محصولاتی استفاده کنید که دارای برچسب noncomedogenic یا بدون روغن هستند. یک نکته احتیاطی: برای مناطق دارای عفونت یا فعالیت التهابی بالا (قرمزی ، آکنه های حساس ، آکنه باز ، زخم ها و غیره) ، اصلاح نکنید. تخمین زده می شود که 20 میلیون نوجوان از آکنه رنج می برند ، اما حتی این واقعیت که تنها نیستند ، دردی را که احساس می کنند کاهش نمی دهد.